هوشمند سازی خانه تا کارخانه به سبک سرزمین هوشمند بهنام

هوشمند سازی ساختمان، شرکت، مراکز تجاری اداری، هتلینگ، صنعتی، بیمارستان، سازمان ها و مدارس

هوشمند سازی خانه تا کارخانه به سبک سرزمین هوشمند بهنام

هوشمند سازی به مجموعه اقداماتی گفته میشود که کارایی و راحتی آن محیط یا وسیله را ارتقاء دهد. هوشمند سازی به طور مشخص بر روی مکان طراحی و اجرا میشود. هوشمند سازی میتواند به هم میتواند به منظور امنیت آن مکان صورت بگیر و هم راحتی و یا هردو مورد. به عنوان مثال نصب دستگیره یا قفل الکترونیکی کارتی یک اقدام برای هوشمند سازی امنیتی است. از طرفی دیگر نصب یک پرده متحرک هوشمند یا سیستم تنظیم دمای هوای هوشمند، هوشمند سازی به منظور راحتی ساکنان آن مکان است.

هوشمند سازی ساختمان

هوشمند سازی ساختمان

برای تبدیل یک ساختمان معمولی به ساختمان هوشمند، باید مجموعه ای از دستگاه های فناوری هوشمند را نصب و ادغام کنید که به این فرآیند هوشمند سازی ساختمان میگویند. اول از همه، برای پیشرفته ساختن یک ساختمان از نظر فناوری، نیاز به نصب دستگاه‌های مختلفی مانند دوشاخه هوشمند، بلندگوی هوشمند، سیستم تهویه مطبوع و سایر دستگاه‌های اینترنت اشیا است که مقرون به صرفه هستند و می‌توانند دائماً از طریق Wi-Fi داده جمع‌آوری کنند. سپس دسترسی بدون وقفه به سیستم خانه هوشمند برای تمامی ساکنان ساختمان فراهم کنیم. سرزمین هوشمند بهنام با چند دهه تجربه در زمینه ارائه سیستم های هوشمند و هوشمند سازی اماکن اماده مشاوره و فروش تخصصی به شما میباشد.

هوشمند سازی شرکت

هوشمند سازی شرکت

برای هوشمند سازی شرکت استفاده از فناوری‌های هوشمند نوین و اتصال آنها به یکدیگر و به یک سرور اصلی ضروری است. یک شرکت هوشمند تنها در صورتی می‌تواند هوشمند در نظر گرفته شود که طیف وسیعی از موارد استفاده از IT ساختمان هوشمند در یک ساختمان، محل کار یا محل زندگی وجود داشته باشد. شکی نیست که بلندگوهای هوشمند، دستیار گوگل، سنسورهای امنیتی و سنسورهای کیفیت هوا می توانند به تنهایی این فرآیند را ممکن سازند. برای اتصال همه دستگاه های هوشمند به یکدیگر، نیاز به یک هاب مرکزی است که آنها را به اینترنت متصل کند. سرزمین هوشمند بهنام با ارائه بهترین خدمات در زمینه هوشمند سازی اماکن اماده همکاری شرکت ها و مجموعه های تجاری میباشد.

هوشمند سازی مراکز تجاری اداری

هوشمند سازی مراکز تجاری اداری

هوشمند سازی مراکز اداری و تجاری با تکنولوژی پیشرفته می توانند سرمایه گذاری خوبی برای کسب و کار ها باشند. این فرآیند می تواند به شما در کاهش قبوض انرژی، کاهش هزینه های عمومی و حتی کاهش ضایعات کمک کنند. با درک عادات افراد، می توانید فضا را بهینه کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید. علاوه بر این مزایا چنین سیستم هایی می توانند به شما کمک کنند تا واحد تجاری خود را برای کارکنان بهتر اداره کنید. داده های جمع آوری شده توسط سیستم امنیتی را می توان برای خاموش کردن چراغ ها در زمانی که کسی در ساختمان نیست، کاهش سرمایش و صرفه جویی در قبوض آب و برق استفاده کرد. علاوه بر این، شما به راحتی می توانید سنسورهای ارزان قیمت را نصب کنید و عملکرد تجهیزات تهویه مطبوع خود را نظارت کنید. سرزمین هوشمند بهنام با بهترین متخصصان هوشمند سازی مراکز اداری تجاری اماده همکاری با مجموعه های تجاری و اداری میباشد.

هوشمند سازی هتلینگ

هوشمند سازی هتلینگ

هوشمند سازی هتلینگ با تولید مداوم داده با هوشمند سازی خانه متفاوت است. این داده ها نیز در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می شوند و موثرترین راه حل ها را در اختیار کاربر قرار می دهند. این نظارت می تواند به تنظیم خودکار شرایط در سرتاسر ساختمان هتل کمک کند و در نتیجه باعث افزایش کارایی و رضایت مسافران شود. ممکن است شامل فناوری‌های ساختمان هوشمند مانند دوشاخه‌های هوشمند، لامپ‌های هوشمند، ترموستات‌های هوشمند و سایر موارد مشابه با دستگاه‌های خانگی Google باشد. اگر صاحب هتل هستید و به هوشمند سازی هتلینگ علاقه دارید میتوانید از کارشناسان متخصص سرزمین هوشمند بهنام کمک بگیرید.

هوشمند سازی صنعتی

هوشمند سازی صنعتی

هوشمند سازی صنعتی به فرآیندی گفته میشود که محیط هوشمند شده دستورات صوتی را دنبال کند، آخرین اخبار را نمایش می دهد و تمام داده های جمع آوری شده از طریق شبکه Wi-Fi را منتقل کند. این فناوری اطلاعات مربوط به محیط را جمع آوری می کند و از آن برای بهینه سازی دستگاه های صنعتی استفاده می کند. دستگاه های هوشمند  همچنین می توانند داده ها را ارسال و دریافت کنند که به نظارت و حفظ انرژی کمک می کند. هوشمند سازی صنعتی با تکنولوژی پیشرفته می تواند برای خودکارسازی چندین کار و نظارت بر عملکرد کارخانه استفاده شود. اگر به دنبال هوشمند سازی صنعتی محل کار، کارخانه یا کارگاه خود هستید میتوانید از مشاوران سرزمین هوشمند بهنام کمک بگیرید.

هوشمند سازی بیمارستان

هوشمند سازی بیمارستان

یک بیمارستان هوشمند از فناوری های پیشرفته برای بهبود مراقبت از بیمار، کارایی عملیاتی و ارائه مراقبت های بهداشتی استفاده می کند. با ادغام سیستم های هوشمند، بیمارستان های هوشمند فرآیندها را ساده می کنند، استفاده از منابع را بهبود می بخشند و درمان های شخصی را ارائه می دهند.امروزه، بخش مراقبت های بهداشتی به لطف فناوری ها و روندهای رو به رشدی که تسهیلات پزشکی را برای بیماران ساده می کند، به شدت به فناوری وابسته است. اینها شامل داروهای جدید، روش های جراحی، واکسن ها و موارد دیگر می شود.بیمارستان ها و کلینیک ها با کمک این فناوری ها می توانند خدمات بهتر و موثرتری ارائه دهند. اینترنت اشیا یا اینترنت اشیا یکی از این فناوری‌ها در مراقبت‌های بهداشتی است که در این بخش بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هوشمند سازی سازمان ها و مدارس

هوشمند سازی سازمان ها و مدارس

هدف یک سازمان هوشمند سازی شده فراهم کردن فضایی است که نه تنها همکاری بین افراد را ارتقا دهد، بلکه ارتباط با ارباب رجوع را نیز تقویت کند. این به طور طبیعی منجر به فضای کاری مولدتر می شود زیرا تیم ها و افراد می توانند ایده ها را با سرعتی سریع به اشتراک بگذارند و موانع غیرضروری را که در مسیر ارتباط قرار می گیرند حذف کنند. مدارس هوشمند نیز بیش از مدارس دیگر از سیستم مدیریت یادگیری آنلاین استفاده می کند و فناوری را در هر جنبه ای از آموزش، ارتباطات و مدیریت مدرسه ادغام می کند تا دانش آموزان را برای نیروی کار مبتنی بر فناوری های جدید آماده کند. سرزمین هوشمند بهنام با داشتن کارشناسان متخصص در زمینه هوشمند سازی میتواند به شما در زمینه هوشمند سازی سازمان ها و مدارس کمک شایانی بکند.